Rychlá navigace: navigace, hlavní obsah, vyhledávání.
Práce | Úřad práce | Rejstřík firem | Zákony
Dnes je úterý 22. května 2012 a svátek má Emil
25.8.2010
v 8:54
| Zdravotnictví
|
6
komentářů
| veřejná
Platy lékařů a zdravotnického personálu jsou v České republice nízké a protesty zdravotnických odborů proti snižování tarifních mezd jsou tím pádem oprávněné. Na úterní tiskové konferenci to řekl ministr zdravotnictví Leoš Heger (TOP 09).
Přidali jste 6 komentářů
Ve vašem případě už jste v důchodu nebo to máte za pár. :-).Ale já jako zdravotník nechápu,proč mám místo práce,která mě baví a proto jsem tento obor studovala,odejít třeba prodávat do nějakého marketu,či na pásovou výrobu do fabriky.Jen proto ,že nespadají do státního sektoru?Pak se nemusí nikdo učit odbornosti po výkon svého povolání,podle vašeho příspěvku je to jedno.A to je dle mého názoru špatně.Hodně špatně! :-(
Pracuji jako zdravotník v LDN.Práce je to opravdu náročná,ale mám ji ráda.Ale když mi ze základu 11000,–Kč(nemáme žádnou složku os.ohodnocení či odměn),ještě sníží částku ,o které se jedná,budu mít na živobytí čásku rovnající se živoznímu minimu.cca 8000,–Kč.S tím by ve vládě nekdo vyžil? :-?Spousta z nás bude tímto donucena odejít,jinak skončíme pod mostem. :-(
Pokud jsou nízké, můžou jít jinam,ale rychle by se vrátili většinou všichni. Navíc se vůbec nemluví o technickém personálu,tam jsou platy o hodně méně a nikoho to vůbec nezajímá,přitom bez nich by zdravotnictví nefungovalo!
pracuji již dlouho ve zdrav. a myslím,že sestra se zkušenostmi je k nezaplacení a zdraví je na prvním místě.Až se o vás nemocné budou starat ukrajinky a polky pak si teprve užijete. :-(
Výkon ekonomiky nestačí na stále mzdové požadavky ,každý přece může o svém platu rozhodnout sám třeba tím že si najde místo jinde. :-D
Pokud se přihlásíte, získáte navíc možnost hlasovat o příspěvcích ostatních uživatelů. Chci se přihlásit.
K tomuto článku je celkem 6 komentářů